VHDG

 Första julklappen är nu klar! Wow....
Så mycket mer än köpt en klapp har jag inte gjort i helgen. Grymt tråkig helg. Förkylning och skit...

Imorgon fyller jag 23 år och 10 månder =) För kännedom! haha jo visst bjuds det på fika för den som kommer  tihi.

Jag börjar bli trött på att bo där jag bor nu. Mina grannar...finner inga ord.. De vet inte vad "förhyrda p-platser" är, eller vad tyst efter klockan 22 är och inte fattar de att man inte får parkera på gården bredvid sandlådan varenda kväll/natt heller... Blir så j-vla irriterad på dem. Är det så svårt att gå tio tjugo meter längre till parkeringen eller hyra sig en egen?!?! O säger man till dem så kan de helt plötsligt inte svenska längre.
Det borde finnas en lag som säger att när de säger att de "int foerstar" så skulle de få åka hem till sitt egna land direkt.. Usch jag kan inte med dem... ju fler dagar det går desto mer tycker jag illa om dem..
VHDG=våga hata dina grannar...

image14

Ska gå o rensa lite papper nu... igen!
Kram på er!***



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0