Helgen är kommen..

Min helg började med en runda på stan med mamma. Den gick snabbt för jag skulle bara ha en jacka och är ju inte så intresserad av att kolla i 40 affärer utan väljer en direkt.
Sen har jag städat och rensat ut sen dess. Är inte klar ännu men måste ha en paus känner jag.
Måste påbörja mitt förråd o tömma all jag har hos mina föräldrar o sätta i mitt egna förråd.
Men man ska orka, hinna, ha motivation så väntar bara på den =)

Nu är Peter killen iväg på älgjakt uppe i Värmland en en vecka.
Får väl se hur jag ska roa mig den veckan...
Jobba o träna o tömma förråd o grejer får det väl iaf bli.

Har ju hänt ett mord till i stan nu.
Självklart kände man även inblandade där.. Det är ju fan oxå att man ska känna alla såna...
Men det var ju helt klart värre med förra mordet då jag kände han väl... Det som hänt nu tycker jag bara är synd från en sida.
Det är trist att det har blivit så mycket stök o bråk o våld i stan. *suck*

Ska kolla lite tv nu sen får man fortsätta med plockandet =)

Puss till pojken..
Kram till er andra





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0