Helgen redan slut....

Snart är helgen slut och en ny vecka med jobb börjar snart.
Men känns kanon nu när man jobbar dag. Har tagit tag i träningen nu så har gått två ggr nu i helgen. Synd man oftast får gå själv bara... Men men det går ändå.

På tisdag bär det av till Ullared och det ska bli så kul =) Där hittar man alltid en massa saker man bara "måste" ha hihi... Dryg resa bara men får väl ta med lite go musik..

Annars i veckan händer inte så mycket. Jobb, träning och Ullared. Blir förhoppningsvis en sväng till Lina och lilla Ninni med om de har tid..

Har rensat ut i mitt köksförråd med... Igen! Och hälften fick jag slänga för det hade gått ut.. Så himla surt. Men det blev fint i förrådet iaf =)

Ikväll blir det bara titta på tv för hela slanten.
Lite mat vore inte helt fel heller.

Nä nu ska jag rensa upp lite efter mig....

Vi höres

Kjaaam //Angel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0