Min helg...

Helgen är över och en ny vecka är påbörjad..
I lördags var jag ute med några vänner. Blev Statt efter festen.
Har kommit ifrån festandet o utekvällarna så tyckte väl det var lagom roligt.

Sen i söndags var jag och killen ute i skogen och byggde jakttorn.
Jag vet vad ni tänker, att jag har tummen mitt i handen... Jo men visst...kan man ju tro.
Men fick iaf i en och annan spik i de där brädorna.
Kvällen sen blev lugn med lite sömn till en film =) Och efter allt vilande var vi tvungna att ta igen oss så då gick vi och nanade....

Sen var helgen slut...

Ska strax gå och hämta min tvätt i tvättstugen. Fryser som en gnu så vill inte... men det måste göras....

Så till er somtjatat på mig om att gå till läkaren; jag har beställt tid nu!!
Så nu kan ni sluta vara på mig =) *fast glad att ni bryr er*


Kraaaaaam*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0