Jag HATAR dig!

Vet du inte ser detta. Men om du kunde se detta hade du förstått min ilska. . . hur arg jag är för vad du gjorde mot den mannen.. Hur kunde du?? du ljög mig rakt upp  i ansiktet i flera år om vem du var.

Du tog ifrån en liten pojke sin pappa. Du mördade mannen inför hans dotter, ditt ex.
Allt har bara varit en fasad.
Nu förstår jag varför du var så hårdhänt mot mig ibland. Nu förstår jag att dina ilskna blickar inte bara var "skämt", som du sa.
Du misshandlade din tjej ofta. Men hur kunde du mörda...?!
Hur kunde det gå så långt.
Trodde du var min vän. Jag hatar dig!!
Du är egentligen inte värd mina tårar. Men de kommer ändå.

Hoppas du får ett långt straff.
Tänk så mycket du ställt till med.
Varför?

Hur kunde jag vara så blind? Min blindhet gör mig rädd.. Jag har varit vän med en skit som dig i flera år.
Detta känns så overkligt.

Min vän är en mördare. Min före detta vän rättare sagt.
Klumpen i min hals brister snart ut i tårar igen.

Nu känner jag bara hat. Jag HATAR dig!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0