Miss everything

Vad har hänt sen sist?...
Hm....
Jag har bokat tid hos tatueraren. Ska dit i veckan =)
Kan inte bestämma storleken på den bara... Rädd att den blir för liten. Vi får väl se....
Spännande =) håll era små tummar för mig *hihi*

Sen har jag nog bestämt mig för att börja på gym och jympa.
när tatueringen läkt så ska jag börja. Hoppas jag =) Ja jag är velig och har ingen disciplin men ska försöka....

An Angels smile is what you sell.
You promised me heaven then put me through hell.

Igår var en kanondag..
Var och kollade på några som körde vattenscooter. Var ju kanonväder.
Sen på kvällen hade vi första grillkvällen detta året =)
Var sex stycken uppe i bastasjö. Kanontrevligt!

I used to think i that
i had the answers to everything
but now i know
life doesn`t always go my way

Texter, uttryck, dikter, sånger... Jag älskar det.
Sitta och skriva ner lite som ovan.... Säger så mycket liksom.
Har massa dikter och texter hemma som jag skrivit.
Det blev väl mitt ända val att överleva och komma igenom saker i mitt liv.
Det har varit så istället för att ha an bästa vän som man kan prata med.
Har ju endel texter/dikter här på bloggen som jag skrivit.

Vad har mer hänt sen sist....
Jo jag var hos en tjejkompis och hennes dotter.
Vi fikade, snackade och lekte.
Jag hade nor roligare än lilla N när vi lekte =) hihi...
Så go!!

I lördags var jag ute..
Och INGET hände!
Helt sjukt!
Blivit stora damen tror jag haha. Stolt!
Var på en trevlig förfest först, sen var vi på Statt.








It`s been a while now since you walked out that door.
It feels like yesterday. It still hurts.
I miss your every breath, your warm gently soft kisses and your beautiful smile...
...i just miss everything..
I try not to cry. But it just hurts so bad. I miss you so much.
When you left you took a part of me with you.
Everyday i wish you just came back to me and said that everything is going to be okey.
One part of me know that you won`t...but the other part of me prays that you will.
I sleep with the light on in case you comes back and kiss me goodnight like you used to.
You will always be in my heart!!


image23


Love// Angel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0