Never had a dream come true!

Idag började jag jobba 12-timmars pass. D.v.s jag kommer vara ledig en del dagar mitt i veckan och jobba en del helger.
Hyfsat kul att stäla klockan på halv fem, fem på morgonen bara. Men men that`s life!
Jag har ju inget val direkt.
Men vad ska jag göra mina lediga vardagar? Folk jobbar ju....=/

Måste säga att jag är ett stort fan av Linkin Park och Nightwish.
Nightwish är riktigt bra nu när de bytt sångerska.
Bye Bye Beautiful är kanon=)
Jag älskar verkligen musik!
Jag älskar älskar älskar.
Skulle aldrig klara mig utan.
Please don`t stop the music!!



I never had a dream come true
Until the day that i found you
Even though i pretend that i moved on
You will always be my baby

Religiös....
Jag har aldrig träffat en ärlig religiös människa.. Bara såna som är ögontjänare och som ljuger och är otrevliga. Och det har varit lata människor som inte velat jobba osv...
Kanske har jag fått fel bild..vad vet jag. Tror på det tills jag blir motbevisad. Himla tråkig bild har jag iaf av religiösa.
Varför har vi krig i världen? Pga religioner som inte går ihop... Säger inte det allt?!
Jag vet inte men rätta mig gärna om jag har fel! Jag förstår iaf inte tanken hos folk när de säger " Min Gud tillåter inte det och det,, och min Gud har sagt ". Vadå har sagt? Finns ju inte ens några foton på dem, inga bevis..bara historier...

Har kommit på vad jag vill tatuera in nu.
ANGEL på ryggen. Tycker om det ordet.. Angel.... =)
Ska man, ska man inte?...jag vill....

Vill ha piercing i läppen med iofs. Men blir svårare pga jobbet... =(

He would always laugh and say

"Remember when we used to play?"

Now he's gone, I don't know why

And still this day, sometimes I cry

He didn't even say goodbye

He didn't take the time to lie.

Bang bang, he shot me down

Bang bang, I hit the ground

Bang bang, that awful sound

Bang bang, my baby shot me down...


Natti natt /Angel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0