Tjoflajs =)

Äntligen är snart helgen slut !! =)
Ska bli skönt med en ny vecka...
Har en del saker att göra så ska bli nice. Längtar!

I fredags var det myskväll hemma.
Igår var jag på 27-års fest.
Träffade personer som jag inte sett på länge. Trevligt!
Hurra hurra hurra för födelsedags"barnet".

Hur ska man agera/känna sig när någon kommer fram och säger "Det är ju DU!,,, Jag känner inte igen dig med kläder på"... Gaaaah då vill man bara sjunka genom golvet kan jag lova.
Vad tusan ska folk runtomkring tro... Galet pinsam situation tycker jag.
Men men får skylla mig själv ju =)

Hoppas det blir fint väder i veckan så vi kan ha en mysig grillkväll =)



Dynamite with a laserbeam
guaranted to blow your mind.

Love my baby!


Kraam

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej gumms. Joo den funkar på stubb me! (håret måstre vara 1/2 MM .. fatta hur kort det eg är!) :D Så jag är kanonnöjd! Sen när håret växer ut så är det ljust och "mjukt" .. fjunigt lixom.. inte så "grovt".. kanon ju! :)

Men ska se hur lång tid det tar innan det växer ut.. spännande!

Vi siktar in oss på att ses torsdag tycker jag. Vill!

kram

2008-05-01 @ 17:22:38
URL: http://ninninusens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0