Våren på väg

Det är verkligen svårt att ligga på mage en hel natt!
Försökt att ligga på sidan men tatueringen går så pass långt ut så det går knappt heller. Måtte det läka snart. Jag är en tjej utan tålamod!

Igår var det kanonväder!
Vi var ute i sommarstugan och grejade. Jag gick och klippte gräset. Tog sin lilla tid eftersom tomten är på cirka 3000 kvm. Sen grillade vi lite korv i solskenet... Myyyyys =)

Berättade jag att jag börjat med skytte?
Jojomen det har jag börjat med =)
Kanonkul verkligen.
Fick 44 poäng på 5 skott så jag blev nöjd =)
Vi skjuter med 22-kalibrig pistol. Längtar tills nästa gång.

En tjuv som stjäl pengar
blir haffad en dag.
Men mot kärlekens tjuvar
finns ingen lag.


Ett brustet hjärta har vi nog alla fått någon gång. Dikter om obesvarad kärlek och kärlek som gör ont har jag skrivit ner några här:

Du lekte bara med mig.
Det borde jag ha förstått.
Du gjorde bara narr av mig.
Det borde jag ha märkt.
Du ljög bara för mig.
Det borde jag ha hört.
Min kärlek till dig var större än mitt förstånd.

I shut out the light.
Alone in the dark.
This time of night is the hardest part.
I still here the sound of your heels on the floor.
I wait for the sound of your key in the door.
I would give anything to have you here forever.
Cause i will never stop loving you, not ever.
Why did you leave me, i can` t be without you.
Damn it hurts, i was sure you loved me to.
I`m sitting here with a broken heart and with tears in my eyes.
"You will be fine, there are a lot of other guys".
But how can they say that, i know it`s not true.
Cause i don`t want anyone else.
I only want you!!!

Sen har jag en favorit.
Skriven till en kille jag träffade förut.
Slutet tycker jag om...och det är sant dessutom =)

Du smekte mitt hår och sa att jag var så fin.
Du sa att du alltid ville det skulle vara vi.
Du sa att du älskade mig redan efter ett kort tag.
Hur kan man göra det så snabbt undrade jag.
Du ville det skulle bli något stort mellan dig och mig.
Men du tålde ej att svaret blev nej.
Jag ville vänta men då dög jag ej.
Istället gick du till en annan tjej.
Du var med mig när du skrev till henne.
Och du sa till mig att du knappt kände denne.
Att du skrev du saknade henne berodde på att hon var din vän.
Den lögnen går jag fan aldrig på igen!
Och det där du sa om att du inte var som andra killar.
Det sa du bara för du vet vad vi tjejer gillar.
Men satsa på ärligheten från och med nu.
Så kanske din nuvarande tjej blir din fru.
Du ljög för mig och drog ner mig i skiten.
Men det gjorde inget för du hade ändå för liten!!!


Ibland sårar sanningen men hellre bli sårad av den än att bli lycklig av lögner.
För en lögn springer fort men sanningen hinner alltid ifatt den. Förr eller senare!
Tänk på det!

Min sk "vän" sitter på Kumla nu... Kan fortfarande inte förstå att det är sant!


Vi är alla rädda för något, innerst inne finns en återkommande mardröm som bara inte får nå verkligheten. Min verklighet, min mardröm har nått verkligheten och jag kan inte stoppa undan den. Kan inte kämpa emot den. Kan bara leva i den, stå ut. Om ens det.

Glasskärvorna är så små och vassa att de ofta inte går att få ut ur kroppen, de bara sitter där, svider, och omöjliga att få ut. Jag har många sådana små glasskärvor inom mig, vissa har suttit där i flera år, andra har kommit nyligen. Några har kommit den senaste tiden, och de gör ont... Så förbaskat ont.

Dagarna är hemska, men nätterna är värst ! !

/
Angel

Kommentarer
Postat av: Lina

Sååååå typiskt att jag måste jobba idag gumms :( Börja 8.30 - 17.oo .. känns mindre kul.. speciellt när det är SÅ fint väder ute o vi kunde haft mini-picnic eller nåt *irriterar mig*

Aja, får bli en annan gång.Nästa vecka kanske? Joo, Thailand ska bli underbart! Längtar. Kramar

2008-04-24 @ 07:15:15
URL: http://ninninusens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0