4:e advent

Hann inte med någon mer uppdatering sen igår.
Vi var ju ute och åt och firade 1½ år ihop.
Vi bjöd med mina föräldrar eftersom de Alltid ställer upp för oss.
Var riktigt mysigt men alldeles för mycket folk så det var väldigt bullrigt. Och eftersom min pappa har hörselproblem så hade han väldigt svårt för att höra oss. Det var inte så kul =(
Vi var förresten på Mont Martre (stavas?)..

Innan på dagen var jag ju på stan. Hittade faktikst lite men är inte klar. Jag hatar att handla julklappar när man inte har en aning om vad man söker. Hittade dock en del till mig själv =)
Tex örhängen med stjärnor, en snygg röd/svart klänning för 99 kronor och en ny väska.
Och nu är det mindre än två veckor kvar till Göteborg. Wiiiiee!!!

Senare under dagen ska vi baka lussebullar (kommer bli vääääldigt intressant).
Och sen ska jag ju ta en sväng på stan o hinna med träning med.

Vad ska ni göra?
Klara med era klappar?


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0