Frågestund

För det första..Tack för alla era kommentarer =)

=) Även tack till er som mailar på [email protected].

 

Finns grymt mycket olika frågespalter...

Här är lite....

 

1. Är du singel nu? Nej
2. Föredrar du långa förhållanden eller korta? Långa numera
3. Är du redo o satsa på ett förhållande nu? Självklart!
4. När hade du sex senast? Haha, det du =)
5. Somnat gråtande pga kärleken? Ja ojojoj
6. Bor din mamma och pappa tillsammans? Ja =)
7.  Har du några syskon? Ja
8.  Hur bor du (villa, lägenhet osv)? Litet hus
9. Har du eget rum? Eh…nää
10.Vilken färg har du på tapeterna? Har inga tapeter
11.  Brukar du måla på väggarna? Nä slutade när jag var lite yngre
12. Stor eller liten säng? Stor såklart

13. Har du nån bästa vän? Ja det har jag

14. Är du ofta med dina vänner? Nja det variera men vi vet var vi har varandra
15. Va brukar ni hitta på? det som faller in för stunden
16.  Bästa minnet med en / nån vän? Oj svårt det där..ni får läsa resten av bloggen
17. Har du hatat din bästa vän? nej

18. Har du varit ovän med någon vän? Ja
19.  Sa du då upp kontakten med han / hon? ja
20. Hur längesen var det och är de så fortfarande? Nyfikna?=)
21. Har du alltid kul med dina vänner? Ja nästan jämt. 


SISTA SOM

1. Du fick en puss av? Hjärtat
2. Sov med dig i samma säng (förutom dig själv): Hjärtat
3. Du delade ett riktigt skratt med? Min mamma
4. Du gick på bio med? Eh…borde vara hjärtat
5. Du höll i handen? Hjärtat
6. Du gick på stan med? Kusin =)
7. Delade en pizza med dig? minns inte
8. Du ringde? Mamma
9. Skicka ett sms till dig? Thomas
10. Du kramade? Hjärtat


ÖVRIGT

1. Har du nånsin smygit ut utan lov? Ehhhh jaaaa
2. Brukar du tjuvkika in i andras fönster? Kollar in när jag går förbi

3. Längtar du till sommarn igen? JA!
4. När du tittar dig i spegeln nu, vad säger du då? En trött tjej
5. Hur svarar du i telefon? Otrevligt
6. Vill du ha barn? Ja när jag levt mitt liv som ung
7. Har du gjort något olagligt? Ja
8. Vill du så får du gärna berätta vad? Oj har ni verkligen tid att läsa allt det…
9. Har du några tatueringar / piercingar? Jajamen. Två tatueringar och en massa piercings
10. Hatar du någon riktigt mycket just nu? Hata är ett starkt ord.
11. Bäddar du ofta sängen? Nej överlåter äran till sambon
12. Vad gör dig riktigt glad? Mina vänner
13. Går du i kyrkan? Vilken j-vla fråga..NÄ!
14. Gillar du att sjunga? Ja skriver även egna låtar
15. Har du egen dator? Ja helt ny
16. Hur mår du idag? Mår bra men är trött
17. Vilken klass går du i? ingen
18. Har du mycket pengar just nu? Nae
19. De värsta du vet? Falska människor
20. Vad vill du jobba med sen? Sen? Eh ja slutar jag på mitt jobb så vete tusan. Kanske på Kumla bland bad boysen =)


 

Om 2008:

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja några stycken =)
4. Dog någon som stod dig nära? Ja =(
5. Vilka länder besökte du? Skåne räknas det =) De pratar iaf inte svenska hi hi
6. Är det något du saknat år 2008 som du vill ha år 2009? Ja mer tid för vännerna
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? 31/12
8. Vad var din största besvikelse 2008? Lärde mig att den svarta hårda ”mandeln” i julegröten var kanel och INTE mandel… Ska aldrig mer äta gröt.
9. Största misstaget? Att klippa mig…

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? X antal hjärnskakningar o massor med förkylningar. Annars inget!
11. Bästa köpet?  Min dator ...den andra tog ju självmord
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008? Jordin Sparks Tattoo bland annat
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Låg nånstans på medel. Mycket som hänt.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Öppnat ögonen.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Önskar jag lagt mindre energi på skit.
18. Hur tillbringar du nyår? Kommer ni får veta efter nyår
19. Blev du kär i år? Nej
20. Favoritprogram på TV? Miami Inc
21. Bästa boken du läste? Har bara läst två mini böcker i mitt liv. Om en mamma som förlorat sin son.
Har lånat ut dem nu men när jag får tillbaka dem ska ni få veta vad de heter.
Har haft kontakt med mamman, Har tappat bort hennes bloggnamn =/
Dessa böcker berör.
22. Största musikaliska upptäckten? Måste varit när jag hörde mig själv i singstar =)
23. Något du önskade dig och fick?
Japp
24. Något du önskade dig men inte fick? Ja … men det man inte får…det köper man.
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2008? Jobbade och åt tårta
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Hm surt isf
27. Hur skulle du beskriva din stil år 2008? Top Notch =)
28. Vad fick dig att må bra? Min familj, min pojkvän och mina vänner
29. Vem saknade du? Alla som stått mig nära men som gått över till andra sidan


Har nå några tips på roliga bloggar?

Kramen


Kommentarer
Postat av: Mimmi

svar: Tack detsamma du! :)

2008-12-30 @ 21:53:58
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: gott nytt år på dej me :D <3

2008-12-30 @ 22:02:24
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: Fanny

Top Notch :D Hahaha!!



Gott nytt år!

2008-12-31 @ 13:09:54
URL: http://finlandssvensktjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0