Julklappar

Så nu har jag lite mer tid att skriva på =)
Vad gör ni?

I förra veckan var jag o några vänner hemma hos Johan. (Johan, Josse, Peter J, Johan och Sofi)
Vi sjöng singstar o dansade dansmatta.
Jag spöade Johan i en Britney Spears låt ...hi hi *stolt*
Dansmatta var mindre kul faktiskt.
Hur som helst så hade vi en kanontrevlig kväll.
Tack mina vänner!

Igår var jag o baby hos mina föräldrar. Skulle hämta min jacka som min mamma hjälpt mig byta.
Vi skulle hem igen så hade inte tänkt gå in. Men vi pratade så mycket så till slut satte vi oss ner. Så vi satt där innanför dörren. Jag o Peter på dörrmattan, mamma på brudkistan o pappa i dörrhålet in till köket.. Haha såg nog fjolligt ut. Efter 40 minuter hade alla ont i rumpan så då gick vi in o satte oss i soffan.
Sen fikade vi lite.. Mys!

Sen när vi kom hem såg vi Björn Gustafssons film.
Han är sjukt rolig faktiskt =)
Helknas! ! ! !

Senare idag ska jag på stan o börja med julklapparna.
Får panik på sånt här.
Vad tusan ska man ge brorsan...och hans tjej...och min kille... och pappa....?
Gaaaah och alla de andra då.....

Är ni klara med era paket ännu?

Skulle godkänna era kommentarer häromdagen och trycker fel knapp,, Ber om ursäkt att vissa försvann.

Vi hörs säkert senare.
Kram på er =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltid kul me dans matta

2008-12-20 @ 19:16:47
URL: http://erikasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0