Problem....

Livet kan vara bra svårt ibland tycker jag.
Som nu...
Jag mår så sjukt dåligt pga mitt jobb.
Har fått magsmärtor igen o kan knappt äta, knappt sova o tårarna rinner många ggr per dag nerför mina kinder.
Allt detta pga En person. Det borde inte vara så. Men vad ska man göra.
Jag mår skit. And there is nothing i can do....

....men men finns positiva saker med...
Gått ner två kilo sen i helgen=) okej beror ju iofs på att jag inte kunnat äta.. så lär gå upp dom sen igen. Men lever på det ett tag iaf....=)

Men något som är kul att jag har en ny utmaning i mittt liv.
Ska lära mig spela gitarr..
Lärde mig tre ackord igår. Såg sen i boken att man ska lära sig läsa noter med o hur många slag man ska slå o så... så måste hitta någon som kan sånt... kan ju bli ett problem.
Men velat lära mig spela så länge så jag måste fixa det!
Fått nya strängar på den igår o allt.
Någon som kan o vill lära mig..
Hör gärna av er isåfall.
Tacksam för hjälp!!!

sen till problemen igen..
Min dator har ju gått sönder så lånar min pappas ett tag. Verkar som jag får köpa ny.
Någon som vet någon billig bärbar dator ?

Vill börja träna mer aktivt nu men hittar ingen som vekar vilja.
Jo en men han är på ett gym inne i stan o vill inte börja där.
Vad ska man börja med tro... hm...


Thats all for now.

Kram på er!!


Kommentarer
Postat av: Ninninusens

Men du tränar väl med din brors tjej? Eller är det bara ibland?

Jag hade så gärna velat men ekonomin tillåter inte det just nu (som du kanske vet) Hoppas vi kan ses snart igen iaf.

massa kramar

2008-02-29 @ 07:05:06
URL: http://ninninusens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0