Orka rubriker....

Då har man snart haft semester i en vecka...
Jag har på den tiden varit i Ullared, på Leklandet, i sommarstugan, grillat...
Vad mer? Hm...
Var väl typ det.
Men resten av veckorna då...?
Vad gör man när alla ens vänner jobbar =(

Hatar att ha semester ensam.

Imorgon ska jag träffa Lotta =)
Hon har ju fått en liten son nyligen så måste hälsa på ... så myyyys!
Så idag var jag o köpte lite bäbiskläder.
Men vilken skillnad på pojk- och flickkläder...
Flickor har massa.. Pojkar har bara lite...o så fula kläder..
Usch var inte alls kul.
Men hittade till slut ett sött litet sett... =)

Mer som händer imorgon tro... hm.... Jo träning på morgonen...
Ska försöka palla ligga i solen så man får åtminstone lite röd färg =)
jag har ju typ damp så kan ju inte vara still.. Men ska ge det ett försök ...

Have to run!

Kraaaaaaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0