Just like a pill

Just like a pill. Instead of making me better, you are making me ill...!

Har fått tid för datatomografi av huvudet nu.
Måste bara ta reda på om man måste ta bort alla piercingar och sånt innan.
Kan ju bli ett problem isåfall.
Någon som vet?

Förra helgen var jag ju ute.
För er som känner mig  så vet ni ju att något alltid händer när jag är ute.
Denna gången svimmade jag av.
Jaaa...jag hade otur kan man säga...
På något lustigt j-vla sätt så slog jag huvudet i ett dörrhandtag ...rejält...
Så jag tuppade av.
Har haft hjänskakning sen dess.. Först idag som jag börjar må bättre  faktiskt =)

Klantarsle man är eller vad... haha

Nu är det påsk.
Inget vi i familjen kommer fira.
Men Glad Påsk på er allihopa!!!

Ni undrar kanske hur det går med gitarrspelandet?!..
Jo hm... *harkel*
Har ju ingen som kan lära mig så det ligger på hyllan så länge.. Men jag skaaaa ta tag i det.
Vill vill vill..

Nu sitter jag här i min soffa och lyssnar på Linkin Park.
Desto mer jag lyssnar desto mer förälskad blir jag.
Har han inte fin röst eller vad.
Hittat en kanonbra låt...
åååå i liiiike!!!!

Ska rensa ena garderoben nu.

Trevlig påskhelg!!
Kraaam



Kommentarer
Postat av: Lina

GLAD PÅSK GUMMS!! kramar

2008-03-21 @ 20:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0