My life is a rollercoaster

Nu är min dator lagad. Hämtade den igår. Den var ju helt trasig i laddar-uttaget, seg som tusan, massa virus, det trådlösa funkade ej... ja den var kass.
Men pappa hittade tilslut en gubbe som kunde laga den för 400 kronor. De flesta andra skulle ha 900 för att bara kolla på den utan att laga den. Sjukt ju!
Så nu har jag en snabbare bättre hel dator=) Kanon!!


Önskar jag hittade mig själv igen.
En person ska inte få mig att må såhär egentligen.
Vil att allt blir bra igen... Finns inget jag vill hellre.

Känner mig som världens ensammaste ibland..
Maybe life is not for me.

Ha en bra dag! /Angel

Pain in my heart because i`m ll alone.
Why did you leave why did your love have to go.
Wish you were here so i could hold you tight.
Miss you baby!!

Kommentarer
Postat av: Lina

sköönt att du har en fungerande dator igen gumms.. och tack för idag! Det var supernice. kramar

2008-03-02 @ 17:51:55
URL: http://ninninusens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0