Nobody puts Angel in a corner

Sen många år tillbaks har jag haft en person efter mig...
En person som förföljt mig till fots, med bil, på mina jobb och så vidare..
Har inte sett han alls detta året. Förrän idag när han traskade in på mitt jobb.
Fick panik och mer eller mindre sprang därifrån.
Hade sån tur att min kollega fortfarande var kvar.
Mitt hjärta bankade på bra där ett tag.
När de dessutom har med sig sin släkt överallt.. Fy fan! Obehagliga...

Dagen på jobbet har gått väldigt bra idag.
Idag har jag inte känt mig mycket nere alls. Har ju sina förklaringar.
Men vad gott det känns....

Imorgon ska jag till doktorn igen..
Göra andra tester.
Ja ni förstår nog vad jag talar om för doktor.
Och jag vill INTE dit...
Usch fy tusans bubblans....
*biter på naglarna av ren nervositet*



Vissa kan verkligen inte förstå andras känslor.
Så trött på det.
När man tycker om någon som helt och hållet struntar i hur de behandlar en..
Så vill jag inte ha det.
Förstå mig så förstår jag dig.
Man lever en gång. Kom igen!
NOBODY puts Angel in a corner!!!.... nobody....


/Angel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0