Hatar rubriker...

Då har man snart haft sina två dagar ledighet.
Nu har jag 10 dagar framför mig med jobb à 12 timmar om dagen.
Kuuuuuul!!! Not....

Vet ej om jag berättade att vi hälsade på våra vänner häromdagen som nyligen fått barn.
Så underbart söt bäsing. Var vaken hela tiden vi var där o kunde fokusera blicken och var stark i nacken. Coolt efter bara en vecka. O kläderna vi köpte kommer han bli jättefin i =)
Var jättemys o krama o klämma lite på den lille sötisen.

Igår var jag inne i stan o köpte lite kläder.
Har inte orkat ta kort o ladda in i datorn så jag hoppar det.
Hittade en klänning med stjärnor =) I looooove...
Och så självklart en massa annat.

Sen igår kväll fixade vi med älgköttet.
Det är definitivt nackdelen med jakt...att ta hand om köttet.
Jag är aldrig mer o styckar, klarar inte det utan att spy.
Men var med o malde färs igår. Fy bubblan men men, nu börjar illamåendet gå över =)
Nu har vi mat ett bra tag framöver.
Ska bjuda lite vänner på lite av det. Nice =)

Idag tvättar jag lite sen hade jag lite ärenden att göra.
Ska kolla vad det var sen bara för har glömt det nu.

JOOO just det vi såg en film igår. FELON heter den. Jag rekommenderar den om ni gillar fängelsefilmer. Jag äääälskar fängelsefilmer.

Nu ska jag ta ur tvätten.


Tjoflajs! ! ! !


Kommentarer
Postat av: Cissi

Tack va gulligt sagt!!!

Minns dig från skolan, du känner väl Annika med?

2008-11-06 @ 12:32:28
URL: http://cisan.bloggagratis.se
Postat av: Jennie

den är riktigt snygg i vekrligheten på byrån. fanns en vas som va ca 1 meter lång och 5 cm bred kanske o den va också snygg men tog bara denna . vilket jag ångrar!!

2008-11-06 @ 14:28:58
URL: http://ladyjenny.blogg.se/
Postat av: Jenny

nemen hej på dig...allt bra?det va himla längesedan jag såg dig....jovisst är han en going min lilla..hehe!kram på dig

2008-11-06 @ 19:46:42
URL: http://lavvojenny.blogg.se/
Postat av: Jenny

nemen hej på dig...allt bra?det va himla längesedan jag såg dig....jovisst är han en going min lilla..hehe!kram på dig

2008-11-06 @ 19:48:15
URL: http://lavvojenny.blogg.se/
Postat av: Thessan

Lokomotion :)

2008-11-06 @ 21:28:37
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Anonym

jodå allt är bra med oss...jo jag jobbar på kicks, fast i Ronneby och på ett gruppboende för vuxna handikappade (Fembo)som ligger i vedebylund..trivs på båda ställerna...sorry att du fick två kommentarer,det blev något tok när jag skulle skriva till dig!hur går det för dig och ditt jobb, är du kvar på securitas?/kram

2008-11-08 @ 16:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0