I am back ! !

Datorn brann mer eller mindre upp häromdagen så har inte kunnat uppdatera. Inte förrän idag då jag gick in på Elgiganten o köpte en ny.
Fy vilken tråkig utgift innan jul... men men jag gör mycket på datorn så ville ha en.

Hm vad kan ha hänt sen sist...
Minnet är kort...

Igår var jag o Johan i deras lokal o boxades. Grymt kul!
Han har ju en sån där kudde man försvarar sig med o så hade vi våra handskar.
Gick riktigt bra.
Kommer bli mer sån träning.

Ska fixa lite nu så uppdaterar i helgen.

Kram på er.

Ps. tack för era mail. ([email protected])






Kommentarer
Postat av: Jenny

Jo det va inte min tur ännu...tack gode gud för det! det va på vägen från Ronneby till kna, några hundra meter på E22:an när man precis har kört på den...ha det bäst/kram

2008-11-29 @ 16:23:59
URL: http://lavvojenny.blogg.se/
Postat av: Cissi

Tackar tackar, känner mig så gammal nu :)

2008-12-01 @ 18:17:30
URL: http://cisan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0