Helgen

Ja då var festen över...
Tack vare en snäll granne så fick vi plats allihopa i vårat kök. Såhär ser det typ ut innan i delav av köket:



Såhär blev det när över 20 personer skulle komma:


Ganska dålig bild.. Trångt blev det men alla fick plats =)
Vi åt en kall potatissallad med champinjoner, soltorkade tomater, ruccola, rödlök med mera i. Och till det hade vi vitlöksdressing och fläskfilè.
Jättegott ...
Blev en del över så mina underbara päron kommer idag o hjälper oss äta upp.
Blev massa tårta över med så får väl se om de orkar äta det med =)

Idag kom våra vänner hem från BB. Så i veckan ska vi åka upp o hälsa på den lille.
Neo ska han heta. Kan inte sluta tänka på Lottas unge..Han heter ju Neo med. tänker på "hitta Nemo" eftersom barnen kallar honom så... Men men tur att man inte har samma smak när det gäller namn...
Jag o babe var o köpte kläder till bäsingen idag:




Japp, stjärnor o svart o rött.. otippat va? =) hi hi..
Vill se bäsingen nuuuuu... =)

Svullnaden kring ögat har lagt sig lite nu.
Är fortfarande svullen vid ögonbrynet, men såret under ögat har läkt väldigt fort.
Tur det, ser inte fint ut =)

Nu sitter sambon o spelar på sitt nya Xbox 360 som han fick av mig.
Så då passar jag på o sitta framför datorn lite.

Ni får ha en toppendag!

Det ska jag ha.

Kram





Kommentarer
Postat av: Carro

Finns det hjärterum så finns det stjärterum! =D

Vilka söta bodies ni har köpt till bäsingen! Den med igelkottarna på var fräck! =)

Kraam

2008-11-02 @ 14:27:25
URL: http://niiiilorac.blogg.se/
Postat av: Jennie

vilka söta barn kläder!!

2008-11-02 @ 19:14:24
URL: http://ladyjenny.blogg.se/
Postat av: Cissi

MMmm lät gott!!!!!!!!!!

2008-11-12 @ 20:26:44
URL: http://cisan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0