vad hade hänt om jag inte jobbat den dagen

Hans familj sa till mig:
" Du var den enda han pratade om. Han sa hela tiden att han träffat en tjej som han var förälskad i men han vågade aldrig berätta det för dig dels pga att du är en tuff tjej och dels pga att du hade kille. Han berättade för sina vänner o syskon om dig. Du var hans drömtjej. Det som hände var fruktansvärt och vi kallar inte honom längre för vår son. Men en sak ska du veta, att du var värdefull i min sons ögon.  Det som hände fattar ingen."

...hur f-n kan han då gå o mörda någon?
En sån människa har inte känslor.
Han lurade alla omkring sig med sin charm...

Man blir ledsen när man tänker på att ens fd vän sitter inne för mord..
Jag förlorade förtroendet för människor omkring mig o jag synar folk noga numera.
Men tänk hans familj.. o offrets familj. den smärtan måste vara obeskrivlig..

Men jag kommer aldrig sluta undra:
Vad hade hänt om jag inte jobbat den dagen?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0