Det Okända?

Börjar få lite smått panik =)
Nästa helg ska vi ju fira babes födelsedag.
Det kommer 22-25 personer (dvs bara våra bägge familjer). Och vi har inte plats för alla dessa.Vi har 9 platser.
Men ska bli kul o träffa alla eftersom det blir så sällan. Första gången våra familjer träffas =) Blir ju så när avståndet är så långt. Så det kommer bli roligt roligt men stressigt stressigt... Vad tusan bjuder man på?!? Han fyller 25 ! !

Väntar med spänning på att våra bästa vänner ska få barn (n & a).
Var BF igår =)
Ååå vad kul det ska bli.
Vi spelade buzz där i söndags. Knas spel alltså =) Hihi men oj vad roligt vi hade...

Mina saker flyttar sig hemma.
Har ni varit med om något sånt.
T.ex en gång så hade jag 5-6 ikeapallr uppepå varandra i ett hörn.
Där på hade jag mina jobbkläder.
En dag så hör jag skrapljud (typ som när något dras på golvet).
När jag kollar så tycker jag att pallarna flyttat sig.
Två eller tre gånger hände det inom några minuter.
Jag drar täcket över huvudet o hoppas jag inbillar mig.
Sen hör jag det igen plus en mindre duns. Då flyger jag upp ursängen o kollar... Då har denan hög med pallar flyttat sig nästan en meter o mina jobbkläder ligger en bra bit därifrån.
Hur tusan gick det till?
Även krukor som stått mitt på ett bord har "trillat" i golvet en bit ifrån bordet..
Lite konstigt att sånt händer.

Dessutom kan jag ganska ofta känna av andra..
Då menar jag inte bara den känslan att någon är i rummet när man är ensam..
Utan tex när jag är i butiker o har ryggen mot dörrarna. Då känner jag ofta av om det komme rin någon jag känner.
Kan ni känna sånt?
Detta händer även med folk jag bara pratat på msn med eller läst deras bloggar.
Hm.. kanske är så med alla?

Detta är inget jag finner obehag i...varken att saker flyttas eller rör sig eller nåt..
men man vill ju ha en förklaring.. Är det "det okända" som vill visa att de finns när saker flyttar sig?
Vad tror ni? Jag vet ej längre vad jag tror..
Mejla gärna eller kommentera
[email protected]

Nä nu ska jag ut o försöka få upp brevlådan som några idioter slagit ner igår kväll.
Inte första gången detta händer. Grannens låg nere för ett tag sedan o nu är en grannes lock sönder.
Säkert de där ungdomarna.. Håll barnen inne om de inte lär sig hyfs är min åsikt. Gött om de kunde få en stöt varje gång de rörde andras grejer.. =)
Gaaaah... Fram med skruven o mejseln o ut =)

Vi hörs mer sen

Kramen


Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

det var roligt att du lämnade ett litet avtryck :)

2008-10-23 @ 12:23:21
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag jobbar som jeansansvarig på Carlings, på Scorett och som danslärare i hiphop och breakdance.

2008-10-23 @ 17:29:25
URL: http://egocentriskt.blogg.se/
Postat av: Sofia

Javisst, har varit mycket drama på sista tiden. Vart jobbar du då? Eller pluggar du?

2008-10-23 @ 18:07:00
URL: http://egocentriskt.blogg.se/
Postat av: ERIK

visst är det, fler borde ge sej in :P

2008-10-23 @ 19:40:35
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: Kalle

sv: ja killar som bloggar, finns för få. var är dom?

2008-10-23 @ 20:22:20
URL: http://elviskalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0