Hitta Nemo =)

Ingen som varit med om det jag skrev om i förra inlägget?
Några som mejlade till [email protected] men ingen som hade varit med om det.
I förgår flyttade sig en sån där rund Kosta ljusstake uppe i ett fönster.
Fattar nada! Så himla drygt att gå o plocka tillbaks allt. =/

I förgår var jag o Johan o tränade på gymmet.
Träffar alltid på folk man kännder där. Då var det en föredetta kollega/date som man inte sett på länge..
Alltid kul på gymmet!

Att jobba helger är inte kul.
Man missar så mycket. Då är vännerna lediga, sambon är ledig, folk är ute o jagar och pysslar i sina trädgårdar m m... Myyys... jag vill oxå =)

Jag ska ju göra om min ena tatuering någon gång för han som gjorde den är riktigt dålig så den är inte så fin.
Denna gången ska jag gå till Peter som jag gick till innan sommaren med min förra. Han är riktigt duktig.
Har fyra killkompisar som oxå går till honom o deras är kanonbra gjorda!
Han gör ju mycket på fri hand med o har egna ideèr så ingen ska se likadan ut o så. Det är väldigt bra för då har ingen likadan som en själv =)
Inte många tatuerare som gör tribaler längre. Tycker jag är bra. För ett tag var det ju så inne med att tjejer skulle ha tribaler i svanken. Alla ser ju i stort sett likadana ut. Ingen som direkt gjort dem till sina egna.
Såna diggar jag inte.
Coolt när man gjort dem själv o sen får dem intatuerade =)

Fick sån ångets nyss. Måste hälsa på Lotta o lille Neo ( o sambon som jag aaaalltid glömmer namnet på..Har ju bara känt dem sen år 2000 typ) någon dag snart. Han hinner ju växa o bli så stor innan man ses igen. När vi är ute o går frågar barnen varför han heter Nemo som i "Hitta Nemo". Stackars unge sen när han växer upp.. ! =)

Om inte våra vänner fått barn imorgon så blir det nog en runda till dom igen. Brukar bli en gång i veckan.
Hoppas =)
Sen i början på veckan får vi börja förbereda inför festen på lördag.
Ska väl hinna med några vändor på gymmet med o kanske lite pyssel i trädgården.
Sånt är kul!

Igår kväll gjorde vi rådjursfilè o nåt annat sånt. Kanongott!
Vi har blivit rätt duktiga i köket nu!
Vi kan om vi bara vill =)
Wiii!!!!!

Kanonväder ute nu (för o vara höst)...
Ha en skön dag

Kram på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0