Tidig möra

Gaaah...jag är trööööött!

Imorse gick vi upp strax innan 06:00 för o gå ut o jaga...
Kallt var det redan från början.. o jag fryser ju i stort sett jämt så ..
Vi började med o sitta på pass.. Inga älgar, inga hjortar, inga vildsvin....Bara jag o babe o en massa skog.
Sen skulle hunden släppas. Ganska snart hittar hon 10 vildsvin som hon får stryk av så efter det fick vi lägga ner eftersom hon blev lite mörbultad.. Stackarn!
Eftersom en kille inte visste om han träffade ett av dem så fick vi gå o leta efter den.
O det kan gå illa så lite spännande var det. För vildsvin kan bli riiiktigt ilskna när de är skadeskjutna.
Men fann inget blod o inget tecken på skada så vi drog oss hemåt.
Stelfrösen fick jag värma mig under en filt.

Snart ska vi hem till våra goa vänner, de som ska ha barn när som... Får se vad vi ska hitta på för kul =)
Oj såg att det är typ NUUUU..

Måste gå

sov gott sen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0