ååååå

...åå vilken vecka...
All skit på en gång..

Jobbet urartade..  Men men så är det ju med mitt jobb.
Sen insjuknade Wilma.
Sambon var iväg.
Ett ex till mig sökte upp en gammal klasskamrat (som jag tyvärr inte träffar längre) o frågade efter mitt nummer. Ett ex som förstörde flera år av mitt liv.
Har värsta inflammationen i ena fingret så när jag rör vid det så kräks jag nästan.
Sen den där fega vuxna människan som inte kan stå för det han säger o hittar på lögner.

Gahhh kan inte denna veckan vara över snart.
Har hänt EN rolig sak.
När jag cyklade hem idag så hade jag en blatte framför mig som stylade...
Sen ser jag att han kör ut från cykelbanan o ut i gräset o slår runt.. haha jag asgarvade =)
Behöver du hjälp? frågade jag..
Han svarar nej (med brytning såklart)...
Jag hade inte hjälpt han ändå... =) Säger sig självt....!


Blir så irriterad på mammor/pappor som cyklar med sina barn... Barnen har hjälm men inte de vuxna. Vad ger de för signaler för det första!?
"Mig händer inget, jag har tjockt huvve".. jojo... visst!
Vad händer om olyckan är framme, mamman/pappan tuppar av o ungen irrar ut i gatan .... uuuh fy fan...

Nä ha en bra kväll ni som förtjänar det..

Kraaaam
Nä SKÄRPNING föräldrar.!.

Kommentarer
Postat av: sarah

sv; ah okej :) . Jo tandblekningen funkar , kalas bra! . och man blir så glad ju! :D hihi

2008-09-28 @ 10:30:07
URL: http://sarahsglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0