Frajjdajj igänn

Vi är väldigt överens på jobbet att vi måste förstå vad de andra begriper.
Mycket viktigt ! ! =)
Så himla goa en del man jobbar med..
Som killen som vi lurade till att gå i gummistövlar på ett jobb-uppdrag.. haha
Han är så go.. Letade rätt på ett par gamla på vinden. Stackare =) hi hi..
Många goa gubbar på jobbet ...

På söndag kommer det hända något speciellt o mysigt..
Kan knappt vänta.. såå mys!

VARFÖR
ska det vara så svårt att använda glasögon..
Jag ska ha dem när jag läser, kollar tv o är på datorn..
Jag har TRE par...
Använder jag dem???
NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ...
Skärpning nu Angel.
Huh....

Nu sitter jag insvept i en filt i min soffa o dricker lite te..
Babe jobbar..
Snart är det dags att gå o lägga sig. Upp fem imorgon bitti o knata till jobbet.

Kramen

Lämna ett spår..

Kommentarer
Postat av: Thessan

Hehe ja d blir lite skojigare med färg =)

2008-09-12 @ 21:58:54
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0