Dolda kameran?

Igår trodde jag f*n att det var dolda kameran hemma.
Tittade mig runt men hittade inga kameror...(förutom de vi själva installerat ifall någon går in när vi är hemma).

Dagen börjar med att kompostpåsen går sönder... i botten!
EFTER att man lyft upp den i luften... Suck, all möglig gammal äcklig mat över hela golvet..
Fram med en sked och börja ösa..

Sen cyklade jag till jobbet.. i motvind.

Efter jobbet cyklar jag hem... i motvind.

När jag kommer hem så är sambon iväg med brandkåren så jag tänkte kolla på TV.
Boxern funkade inte. S*t*n!!
Okej tänkte jag då får det bli internet.
Tror ni inte internet oxå jävlas med mig då och inte funkar.
Nu var jag i upplösningstillstånd.
Ringde folk hit och dit men inget hjälpte.

Gick ut och duschade och när jag var klar såg jag att det var stopp under badkaret så vattnet har åkt utanför...

Vid denna tiden var jag frustrerad, irriterad, arg.....

Inga fler såna dagar TACK!!!

Kommentarer
Postat av: ♥ Bonkan

SV:Tack :)

2009-04-18 @ 10:14:11
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0