Söndag igen

Godmorgon!

Då var man redo för denna dagen =) Härligt att gå upp så tidigt så att man är redo att börja sin dag redan vid 7.
Man hinner med så mycket mer.

Igår jobbade jag lite extra. 12 timmar med OB och övertid.. Man tackar =) Blir lite extra klirr i kassan =) wiiiie!!!

Denna dagen skulle jag egentligen hängt på ner till Lund men näää det blir till en kompis istället. Ska bli kul, som vanligt!

Väntar fortfarande besked på hur de ska göra med min fot. Vill ju gärna bli bra i den igen så man slipper ha ont.
Jag väntar på att få besked om operation.
Ringde dem i fredags och då hade doktorn (som skulle ringa 8/4 men inte gjorde det) skickat hem ett brev till mig,
MEN han skickade till en adress som jag inte bott på på över 2 år och hon vägrade ju läsa upp brevet i telefonen.
Har jag inte fått brevet på tisdag så skulle jag ringa dem igen.

Sen fick jag svar på testerna jag hade tagit på vårdcentralen (vad f-n allt nu var). Fick ringa själv eftersom de inte hade gjort det.
Allting var kanon sa hon. (what?)
Och allergitesterna var oxå helt okej,,,, (men nåt är det ju)
Så nu fick jag en telefontid med dem i veckan så jag får höra hur jag ska gå vidare.
Har ju besvär varje dag nästan...
Men hur kul är det med en telefontid med en läkare som pratar så sjukt dålig svenska ....suck...

Har äntligen fått en remiss till öron-näsa-hals mottagningen.
Problemet är bara att de inte svarar i telefon när man ska beställa tiden.
Ja jo jag är mycket hos läkaren numera. =(
Det är väldigt jobbigt att hålla på såhär fram och tillbaka på olika ställen.
Men men det var det tråkiga....
Nu måste man ju se det positiva med =)
Våren är ju kommen wihoooo...

Nu ska jag byta om till andra kläder sen ska jag åka

Ha en toppen dag =) I will!!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Carro

Krya på dig!

2009-04-19 @ 18:34:27
URL: http://niiiilorac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0