Tjejer kommer alltid vara tjejer

Jag tänkte lite på det här med bloggar nu när jag kollade in en "stor" blogg.
Varför ska folk skriva så elaka saker i kommentarer hos folk?
Vad får man liksom ut av det....
Det är så typiskt tjejer att försöka trycka ner varandra genom elaka korkade kommentarer.
Det är det trista med bloggar.
Vad man än skriver så är det alltid någon som tolkar det på nåt knas vis.
Jag vet själv en tjej som tolkade min blogg helt fel och påstod att jag skrev om henne och hennes pappa.
Vad jag än sa så trodde hon benhårt på hennes egna påhittade tjaffs.
Folk har så svårt att lyssna oxå.. Säger man en sak och de säger en annan så kan många inte ge sig.
Och orden "förlåt jag hade fel" är det inte många som skulle kläcka ur sig.
Varför ska folk ha så svårt för att inse sina brister?
Varför kan nästan ingen erkänna när de har fel?
Mycket trist!

Tycker iaf synd om de "stora" bloggarna som får så mycket skit.
Vill folk inte läsa så ge f-n i det istället för att klanka ner på andra.
Hoppas de bloggarna inte tar åt sig.
Man ska inte ta skit !
Tjejer bör hålla ihop och stötta varann och "inte slåss om tiaran".

Kanske har fel men så tycker jag! Och det är Min blogg så jag skriver det Jag vill.


Kommentarer
Postat av: Nora

Håller med dig. Btw jag har skickat 1 mejl till dig.

2009-04-21 @ 20:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0