Blaha ....

Hej hej allihopa!

Idag kissade Skrållan på samma ställe igen.
Förstår inte varför =/

Idag har jag fårr godkänt på ett annat jobb.
Så på söndag börjar jag jobba i Oskarshamn.
Jag kommer tjäna riktigt bra med pengar så det var därför jag tog jobbet.
Kul =)

Köpte ett par skor häromdagen och jag kan inte bestämma om jag ska behålla dem eller lämna tillbaka.
Vad tycker ni??

Ser nog lite konstiga ut.


Imorgon ska jag till doktorn.
Håll nu era tummar på att jag får en bra doktor denna gången.
Har ju bytt vårdcentral...IGEN!

Har lagt upp mer kläder nu på Tradera. Två kartonger kvar nu =)
*Pust*

Nu sitter jag och väntar på om sambon ska skjuta en bock eller inte...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill ha sådanna. Kolla din mejjl.

2009-08-18 @ 20:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0