Bus Skrållan

Planera planera planera.....
Jag planerar nästan allt.
Det är riktigt jobbigt för jag vill hellre ta dagarna som de kommer.
Jag vill planera jobb, vänner, små tripper, vad som händer på helgen, träning osv...
Det funkar inte att planera allt så jag måste fasen sluta med det.

Kanske beror på att jag jobbar så mycket så jag vill planera min lediga tid så man hinner med.

Jag älskar vår katt... Lika bra jag börjar säga det.






MEN........




Det är inte alltid en dans på rosor....



Igår var det något svårt att ladda mobilen.
Denna trevliga syn fick jag i natt när jag skulle nana:





H-vete med... Så om jag inte svarar er i telefon/mess så kan det vara så att strömmen är slut.

=) Men hon är så söt så man kan ju knappt bli sur =)
Buskisen....


Kommentarer
Postat av: Thessan/Bonkan

Ooooh känner igen d där såååå väl!!!

2009-08-20 @ 19:50:46
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0