Fest

Igår var jag på fest hos L.
Riiiktigt nice!
När jag kom höll de på med Guitar Hero och sen blev det en massa bra musik och en hel del alkohol.
Alla var supertrevliga!
Efter några timmar begav vi oss av in till stan till nästa fest.
Så sjukt fin lägenhet hade den killen. Wow alltså......

När jag skulle hem sen fick jag vänta 1 timme på bussen.
Och när den väl kom så fick jag åka till alla stadsdelar. H-vete vilken tid det tog.
Kom i säng runt tre.
Sen vaknade jag vi fyra av att sambons klocka ringde, dags för bockjakt.
När han gått blev katten galen och hoppade och hade sig i sängen så blev inte mycket sömn.
Gick ut i tvättis tidigt och så har vi handlat med.

Dagen kommer bli väldigt lugn.. =)

Hur var er helg??

Kommentarer
Postat av: Thessan/Bonkan

AAh d e d bästa med söndagar :) Då kan man ta d lugnt utan att folk höjer på ögonbrynen!!!

2009-08-16 @ 12:11:04
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0