God Morgon

God morgon ! =)

Min dag har startat för länge sen.
Är ju min enda lediga dag så då får man ju börja tidigt =)

Började med att cykla bort till sopsorteringen med våra sopor.
Gick ju hyfsat =)
Först min vingliga vanliga cykling plus två STOOOORA påsar med skräp och så lite på pakethållaren. Det gick ju inte rakt direkt =) Men ingen som är ute så tidigt ändå.
Jag tycker det är kul att sortera faktiskt.
Knas tycker många men så tycker jag.
Allt med hemmet är typ kul...förutom dammsugning för det blir smutsigt så fort.

Hur som helst så cyklade jag sen och handlade. Var inte det lättaste att cykla hem med de påsarna =)
Men med lite övning så......

Så nu har jag ätit och allt och idag ska jag ut.
Solen skiner så får passa på.

Imorgon jobbar jag 12 timmar. Suck...inte alls sugen känner jag nu.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0