Polis körde på inbrottstjuv

Vilket skrivande det är om den 14-åriga killen som  blev påkörd av polisen här i stan....
För er som ej vet vad som hänt så gjorde två killar inbrott i en kiosk och polisen såg det och skulle ta dem.
Killen halkade på nåt och hamnade under polisbilen och fick brännskador och bröt typ arm och fot..
Synd tycker typ 2% av befolkningen här. Stackars pojken tycker de....
Resten tycker samma verkar det som.... Stackars polis...
De gjorde inbrott och får skylla sig själva...
Var är föräldrarna och hur är deras uppfostran?
Vet de inte skillnaden på mitt och ditt??
Får de vara ute mitt i natten när de är 14??
Mycket upprörda känslor på internet.
Men de flesta tycker att de får stå sitt kast och att polisen inte kunde förhindrat det.
"Fånga riktiga kriminella istället" skrev någon.
Det är ju för fasen såna små glin som blir "riktiga kriminella" senare i livet ju...right??
Ett "oskyldigt busstreck" blir fler, och sen är de fast i den kriminella världen.

Jag anser att de hade tur.. Hade det varit min affär/kisok/bil/hem och jag sett det så hade det tagit hus i helvete....
Då skulle han varit glad om det bara var de skadorna...

Nä stackars polis...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0