Rolig tanta

God morgon alla sötisar !

Idag när jag var o handlade (japp jag är och handlar samma tid som pensionärerna=)) så var det en kvinna bakom mig i kön som var runt 60 år som frågade mig om det var en tatuering jag hade på ryggen...
Eh ja det är klart vad annars kan det vara.. Lite för stor för att komma ur ett tuggummipaket =)
Hon stod där och kollade en stund och tyckte den var fin.
Sen började hon berätta om en väninna till henne som var 65 och börjat tatuera sig nu. Coolt =)
Och sen började hon prata om såna tatueringar man gör på ögonen, typ som eyeliner..
Rolig tanta =)

För övrigt har jag sovit jättedåligt i natt men vad fasen det är ju helg så det gör inte så mycket...
Har lite ärenden att göra sen och så ska jag ut lite i solen.
Och så ska baby köpa en telefon... Han vill inte ha min röda längre =)

Vad ska ni göra idag??

Kommentarer
Postat av: Bonkan

Jaa e bara dom gamla trevliga så kan d bli himla skoj ;)

2009-08-08 @ 13:40:12
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0