Suck

Så nu har man bytt vårdcentral.... IGEN!
Fjärde gången på 2 år typ.
De jag hade nu var inget vidare..
De är inge trevliga i telefonen och de vägrar hjälpa.
Fattar de inte att jag inte orkar gå upp om nätterna och spotta blod, att jag inte orkar ha näsblod och ajaj jämt...
Fattar de inte att de måste hjälpa mig med min allergi och att jag inte kan äta flera kartor med medicin i veckan...
Och det andra.... Jag behöver ha hjälp.
Denna gången fick jag en telefontid...Men hur kan man få en telefontid med en läkare som inte behärskar det svenska språket? Det är jättejobbigt att förstå, det går inte.
Blev förbannad på dem idag när de vägrar lyssna så jag ringde upp en annan vårdcentral och där var jag mer än välkommen. Så de andra kan fara.....
Hon i telefonen var t.o.m trevlig, inget man är van vid.
Hon lyssnade oxå =)
Så nu har jag en tid uppbokad och hoppas det kommer lösa sig =)

Doktorer/sköterskor...fy fasen vad speciella människor de flesta är.... Ingick inte trevligt bemötande i deras kurser kanske..

Kommentarer
Postat av: Thessan/Bonkan

Jaaaa detta låter ju inget bra alls :S Hoppas du får riktig hjälp denna gången!!!

2009-08-06 @ 21:22:09
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Thessan/Bonkan

SV: Hehe jaaavisst skulle vi kunna d :D Roligare om man inte spelar mot samma (R) varje gång kse ;)

2009-08-08 @ 09:27:15
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0