Veterinären

Skrållan ligger och nanar på husse..
Jag sitter och försöker få tag på en person angående ett jobb jag ska börja med.
Det ligger i Oskarshamn.
Får nog fortsätta imorgon för klockan börjar bli mycket.

Imorgon ska vi till veterinären.
Lillfisen har ju sån klåda och jag vill kolla upp det.
Håll era tummar!!!

Hade en kollega hemma en sväng idag efter jobbet.
Trevligt!
Sen slängde grannen in sin lilla pojke med så det var fullt ös....

Skrållan är heeeeeelt slut nu.
Precis som jag.. Knappt sovit på 3 nätter typ....

Blir så nojjig och tror att hon är allvarligt sjuk.
Nä fy måste tänka på nåt annat.
Ska gå och diska lite tror jag.

Natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej

Jag har nu en tävling i samarbete med fluffbabes där du kan vinna bodybutter & duschgele



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-body-butter-duschgele.html



Var gärna med

2009-08-14 @ 13:32:04
Postat av: Thessan/Bonkan

Typ skabb kse?? D hade en av mina när hon vad bäbis....

2009-08-14 @ 13:48:00
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0