Uppdatering

Då var det tråkiga vädret tillbaka.
Snön som hade kommit har nu regnat bort. Sååå trist.
Visst, jag är inget fan av snö men slask och regn är inget skoj.
Är ju iaf fint med snö.
Några kort jag tog i stan innan jul





Har jag visat våra snygga pepparkakor vi gjorde i år?
Hihi mamma tyckte de såg värre ut än de vi gjorde som barn =)

Före:


Efter:

Fatta hus kass vi är.. Hihi

Alltså jag och min sambo är stora fans av "2½ man" som går på tv typ varje dag.
Charlie, Alan och Jake...Det är så himla bra humor i detta program.
Någon som ser på detta??
Vi kan typ alla program utantill för de kör dem om o om igen...




Hur var er jul?
Min var kanon.
Jättegod mat och mysigt sällskap.
Har glömt ta kort på det jag fick..
Men fick dansmatta, två armband, halsband, pengar, tröja, väska...mm.

Idag har jag ÅTERIGEN rensat garderoberna.
Jajamen, blev fem kassar tillslut med kläder jag ska skänka bort och en hel del kläder som jag ska sälja.
Sååå skönt att bli av med allt gammalt.
På nåt sätt blev det inte mer plats över... Hmmm.
Och min sambos kläder flyttade jag och han blir SÅÅÅ glad när jag gör det för han hittar inte =)
Men men jag som städar så han får ta det het enkelt =)

Hihi...
Nu ska jag sitta vid datorn ett tag innan det blir natten.
Imorgon blir det jobb =)

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0