Söndagar....

...Söndagar är aldrig kul...
Men ibland är de värre än så..

Idag började min dag klockan 07:00.
Hade tvättis och brådis eftersom jag lovat min mamma att rensa i deras garage.
Bilder på detta ska ni få se.
KATASTROF!
Men hur som helst...
Vi har två tvättmaskiner. Kanon eftersom man då slipper stå hela dagen o tvätta.
NOT!!! Eftersom den ena maskinen tydligen fortfarande inte var lagad o ingen lapp på så kom den ena tvätten ut dyngsur o luktade inte mumma heller.. Så det blev att köra om den o sen ta en maskin i  taget.
Vilket i-lans problem =) Men visst blir man irriterad.
Hur som helst...
Tillslut vaknar sambon o hjälper mig med min storstädning.
Vi ska göra rent allt.
Vi har ett bubbelbad (som vi inte använder till bad) som det kommer typ rost ut ur hålen på som inte ser så nice ut så vi tänkte ge den en genomkörare så vi satte igång badet med medlet i.
Vad tror ni händer efter ett tag ... Strömmen gick såklart....igen!
Så där stod vi utan ström till spis,kyl, frys, vissa lampor, badet.... O dessutom slutade ju torktumlaren funka så hann inte klart i tvätten så det hänger kläder överallt. Hann dessutom inte tvätta allt eftersom jag bara hade en fungerande maskin.

Suck... Vi fick inte heller igång strömmen o inte grannen heller.
Hyresvärden svarade inte så grannen fick ringa efter några nissar som kom.
Tillslut fungerade det o vi fick slutföra rengöringen av badet.

Sen så åkte vi hem till mamma o pappas garage o började rensa.
Det mesta fick jag slänga. Man mår dåligt av för mycket grejer. Sjukt mycket grejer hade jag trots min stora loppis förra sommaren..
De har haft garage i många många många år...
Men de får inte plats med bilen.. Så nu ska det ut skräpet.
 

(Visar bara hälften av garaget pga att den andra halvan är värre... Myyycket värre....)











Nu kan bara dagen bli bättre.
Jag ska på Combat o sen efter det ska vi käka lite mat o sen bär det av till våra bästa vänner.
Mys!

Ha en bra kväll!!!


Kommentarer
Postat av: J på gymmet

hahahahaha Du är rolig

2009-02-07 @ 20:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0