Suck...

Så trött på att kämpa och bita ihop. Är trött på att ge när jag inte får.

Dels det med foten...
Har ont när jag går (vilket jag gör mycket i jobbet) men måste ändå bita ihop.
Har iaf sluppit kryckorna. Men det tar på krafterna att ha ont hela tiden.

Sen alla som tycker man ska hålla tyst och bara hålla med andras (go with the flow).
Det är inte jag. Jag funkar inte så.
De som behandlar mig väl, behandlar jag väl tillbaka.
Tycker jag en sak så säger jag det.
Jag tar ingen skit och jag säger ifrån.
Varför tål folk inte sanningar? Varför ska hela samhället vara fullt av vita lögner, lögner och snack bakom rygg.
Varför kan inte alla börja bry sig mer om sina vänner och folk runt omkring sig.
Ärlighet och trohet vart tog det vägen?
F-n vilken bra värld vi skulle ha om alla började bry sig...


Mina vänner och familj betyder allt.
Kanske ska man visa det ännu mer... Imorgon kan det vara för sent.

,,,,,,ja, imorgon kan det vara för sent....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0