Vad vill jag egentligen

Vintern är ingen kul tid enligt mig.
Man mår sämre trots att man inte borde.
Kanske behöver en lista så man kan blicka framåt. Sätta små mål....

Om tre månader hoppas jag att:

-stunderna då jag vill dra täcket över huvudet och stanna där är färre
-Våren är här
-solen är framme och bilen är nytvättad
-man kan börja spendera mer tid utomhus
-årets första grillkväll är kommen


På lång sikt hoppas jag att:
-de vänner som bytt stad ska flytta tillbaka
-jag har lärt mig mer
-jag är starkare, gladare, lyckligare
-jag slipper känna stress över allt
-jag bor någon annanstans än just här
-jag funderar mindre, ältar mindre, accepterar mer
-jag i större utsträckning förstår andras handlande


Listan kan göras lång. Men kommit en bit på vägen nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0