Angel goes to Göteborg

Igår så var det dags för trippen till Göteborg.
Tåget gick halv sex på morgonen.
Tror ni Angel sov natten innan?? Näää knappt nånting.
Skitdrygt att åka tåg fyra timmar men tycker ändå det gick ganska bra.

Eller nja utsikten var ju skit mestadels av tiden:

 

 

Eller?

 

Borde lagt in liiiite fler låtar i mp3-spelaren oxå.
Samma låtar om o om o om igen.... =)
Sen åt vi frukost på tåget. Två torra tunnbröd hade jag med mig..mumma...NOT! =)

Sen kom vi tillslut fram.
Vi skulle träffa en kille där uppe för fika strax efter vi hade kommit fram

så vi skulle bara gå på toaletten först.
Sagt o gjort, det gjorde vi.
Tror ni inte att jag fastnar med mitt nya linne i nån spikf*n inne på toaletten så linnet spricker.
H*vete...sprang in i första bästa butik o köpte ett nytt linne o sen bar det av till fiket =)
Kanontrevligt! Drack Cafe Au Lait...

Sen började vi shoppa...

Här är mina fynd:

 

En fin dunderskön klänning, två jättesköna tunikor från Gina, ett fint kort linne från

Rut m fl och ett sportlinne från Stadium och ett halsband med en ängel på. Plus

linnet som jag fick akutköpa =) Väldigt lite grejer för o vara jag...

 

Sen var man lite mör faktiskt. 

Innan vi åkte köpte jag en latte vanilj. Vi hade pratat om detta hela dagen, vet ej varför men

det hade vi. Var gott i början men alldeles för söt.

Tog kort när man stod där o såg "Top Notch" ut.

Kände sig som blondinbella när man stod där med sitt långa blonda hår, en latte i handen

och fullt med kassar.. Tur att den känslan gick över...

 

Runt tio i sex på kvällen gick tåget hem.

Vi hamnade bredvid en tant som var rolig varje gång hon öppnade munnen.

Går ej att återberätta..man måste ha hört henne själv =)

"Behöver du hjälp med väskan" (som stod uppe på hyllan)

"Näää nu är den inte så tung. Var värre när jag skulle upp till Åmål

för då låg det 6 liter vin och 3 kg julskinka i den"

Ja hon verkade vara glad i alkohol...så söt så....

 

När vi hade sju minuter hem så började åksjukan göra sig påmind.

Fy vad nära det var att jag fick upp Ceasar salladen vi ätit tidigare på dagen på

Hard Rock Cafe. (Där för övrigt världens otrevligaste servitris jobbar)

 

 

Äntligen hemma.

Inte sovit på ett dygn typ, hungrig som en varg o allmänt uttråkad av att ha suttit på tåget

i 4 timmar. Men vad f-n...resan kostade ju bara 50 kr tur o retur...

Och den var faktiskt väldigt trevlig trots allt =)

 

Kram

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Carro

Gott nytt år och grattis till förlovningen! :D

2009-01-03 @ 13:31:43
URL: http://niiiilorac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0