I did it! !

Jag klarade det!
Jajamen jag klarade ut kyrkan idag =) Utan mp3 =) Någon trodde ju allvarligt att jag skulle ha med den...hi hi.
Det var ju inget roligt vill jag ju inte påstå.
Kommer in o sätter mig i kyrkan o vem sitter i raden bredvid...jo en kille som jag träffade förut..
O vi träffades länge.
O ja allt var egentligen väldigt invecklad med vänner o killar hit o dit men hur som helst så satt han där.
Sen kommer prästen in... Och om inte det vore illa nog o vara präst så är han dessutom inte svensk så man förstår
inte nånting av det han pratar om. Riktigt dåligt.
Men lille Neo skötte sig kanonbra i kyrkan. Han är så söt så =)
Sen efter det så blev det smörgåstårta. Grymt gott ju.
O efter det blev det kakor.
Sen mer eller mindre rullade man ut därifrån.

Igår stannade vi inte så länge hemma hos Johan.
Blev att se en film när vi kom hem.
Sett Varg Veum filmerna? Kan rekommendera dem om ni gillar Wallander o Beck o såna.


Ska fixa lite grejer nu men kanske skriver senare

=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0