Ingen tid

Har inte haft tid att skriva förrän nu.

Trippen till Kosta Outlet var jag riktigt missnöjd med.
De hade bara skit.
Fy så besviken jag blev.

Jag har haft fullt upp om dagarna.
Hinner knappt med mitt liv.
Känner ni oxå så?
Så mycket man vill hinna med. Men hur ska man hinna när man jobbar heltid?
Endast mammalediga, arbetslösa o deltidare som hinner med sina liv verkar det som.

Jag hinner inte skriva så mycket ikväll heller. Men lovar att skriva antingen imorgon eller torsdag.

Ta hand om er!!




Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

jag är sjukskriven och känner knappt att jag hinner med mitt liv... fast det är väl bearbetning av allt som händer...



Tror alla skulle må bättre av att stressa ned -särskilt elever och mammor;.)

2009-01-27 @ 22:43:51
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0