Läkarbesök


Denna veckan började kanon.. NOT!
Den började med ett besök på gyn. Jag är alltid lika nervös när jag ska dit.
Inte den bästa upplevelsen direkt =) Eller vad säger ni tjejer ?!
Men det gick kanonbra iaf o jag bara älskar henne jag går till.
Vi garvar hela tiden typ.

Tisdagen var händelselös. Jobb som vanligt. Men träningen uteblev eftersom passet jag skulle gå på var fullt.
Attans! Men gick på boxning ikväll ist =) Yay!

Idag var jag hos doktorn på vårdcentralen. Jag Hatar att gå till såna ställen men kände att det gått liiiite för många år nu så tog tag i det. Ja okej min familj o mina vänner mer eller mindre tvingade mig nu.
Gick dit för o få hjälp med blodet jag har i näsa/hals. (Hostar/spottar blod, har blod i näsan varje dag, näsblodsattacker osv. Haft i många år,, Varje dag) Gör ajaj...
Tog prover o så så får se när svaren kommer.
Kanske blir remiss till sjukan.
O frågade varför jag blivit allergisk mot typ massa vanligt grejs helt plötsligt. Kan inte dricka mjölk längre (får astma), tål inget rött, inga parfymer, inte mycket mat....mm
Men hon var ju (som vanligt min j-vla otur) inte svensk så hon fattade ju typ inte.
Tradigt!

Berättade om vätskan i örat med o när hon kollade mina öron hittade hon nåt oväntat: hade hål i trumhinnan o den hade åkt in eller nåt sånt.
Ska få remiss till öron på sjukan.

Över 2 timmar var jag där o pratade o tog prover.

När jag ändå pratar om negativa saker så kan jag ju lika gärna ta upp min jobbklädsel.
GAAAAAH... Fick ju anmärkning av chefen för ett tag sen pga fel klädsel på fel ställe.
Ändå har han vetat om det i 4 år.
Men hur som helst så fick jag nya kläder som jag from nu ska använda. Byxorna är för stora så har "fixat" lite med dem men ser ändå knas ut =) Och så den där satans västen... o scarfen.. nääääää fy blubban.
Lyllos alla j-vlar som får klä på sig vad de vill när de ska jobba...

Nä får tänka på nåt fint nu i allt elände =)

Oj titta vem som ploppar upp då =) :










Godnatt på er sötlökar ! ! * *

Kommentarer
Postat av: Thessan

Åååh jaaa han e sååå sexig :P

Varför får du inte ha vilka kläder du vill? Har jag missat ngt?? ;)

2009-01-29 @ 09:04:03
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: din beundrare i smyg

Jag tyckte du var fin i dina nya kläder.Jag tycker att du är väldigt "go tjeja".

2009-01-30 @ 21:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0