Massage tack

Aaaaaaaaa.... har ajaj i kroppen efter boxningen.
Massage hade varit perfekt just nu.

Har ju börjat träna lite mer nu eftersom jag går på piller som jag tyvärr går upp i vikt av.
Ska gå o kolla upp det när jag får en tid...
Surt det där... Men men...
Känns som att dygnen inte räcker till...eller vad säger ni?
Jag vill så mycket men hinner så lite.
Jobb jobb jobb.. ska man sen träna efter så hinner man varken träffa vänner eller familj.
Jag vill ju egentligen börja med lite nya sporter men när ska man hitta den tiden.
Visst man träffar vänner på gymmet osv men inte samma sak.

På tal om vänner. Vad trist det är med såna "vänner" som man bara kan umgås med när man är singel.
Snacka om att det är fjantigt. Att de mår så dåligt med sig själva så de måste göra så. Ma tycker lite synd.

Idag hände det nåt så fruktansvärt pinsamt på jobbet...
Inte för mig men för en kille... Alltså jag kan ju inte berätta... Men tänk er det värsta som kan hända...
Rodnar ni??? Jag med! =) Oh my God ! ! !

Nä ska lägga mig med mina röda kinder nu ....

Nattinuffs... O självklart är jag KLARVAKEN.. suck...
Har ni oxå sömnproblem?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0