Badkrukan hoppade i vattnet

Igår kväll fick jag gå in och jobba några timmar mellan 18:00-22:00.
Men men blir ju både övertid och annat =)

Idag premiärbadade jag. Japp =)
Och det ska tilläggas att jag är en riktig badkruka.
Har lite fobi för hav/sjöar.
Vet ej varför faktiskt.... Något som känns knas.
Men gick bra idag och vi satte oss och solade efteråt.
Men efter en stund flög vi upp när det kom en stor tjur emot oss.
Jag hatar kossor. Och har gjort ända sedan jag krockade med en.
Men vi överlevde =) hihi...

Första semesterveckan börjar redan närma sig sitt slut. Tiden flyger förbi.
Och sämre väder ska det tydligen bli.

Får se vad som händer resten av semestern.
Får väl vara själv antar jag...

Natti

Kommentarer
Postat av: Thessan

Hehehe jag tog oxå mitt första dopp igår!!!! :P Så du e inte ensam ;) Men skit skönt va d iaf :)

2009-07-04 @ 09:28:43
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Thessan

Vi var ute vid Gislevik :)

2009-07-05 @ 10:42:21
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0