Cykel+skosnöre=AJ!

Ja då var man igång o jobba igen...
Känns väl sisådär. Hade gärna varit ledig mer än bara helger och kvällar.
Men men pengar måste man ju ha =)

Vad många det är som har bloppisar.
Tradera borde ju ge mer för dem tycker man.
Kanske får testa =)
Tradera är iaf jättebra ställe att sälja sina gamla kläder.

I måndags cyklade jag till jobbet.
Värsta hurtbullen =)
När jag var nästan hemma så får jag sjuukt ont i foten.
Kollar ner och ser att skosnöret fastnat runt pedalen längst in.
Och ju mer jag trampar desto mer spänner skon.
Kunde tillslut hoppa upp på trottoaren men inte en människa så långt ögat når som kan hjälpa mig.
Och inte kan jag få ur foten eftersom den är suuuperspänd.
Får till slut loss mig själv efter massa slit och smärta.
GAAAAAAHHHH!!!!
Vilken lättnad.
Med ajaj i foten tar jag mig sen hem och slänger cykeln i trädgården. DUMMA CYKEL!!
Går in genom dörren och slänger skorna. DUMMA SKOR!!
Hade ont hela dagen sen men gick ändå och tränade.
Har dessutom dagen innan fått ont i bröstkorgen och ryggen så var ganska smärtsamt på träningen.
Men hey, det var ju Combat!! =)

Vad gör ni???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0