Ohyfsat


Var inne en kort runda på stan idag.
Självklart kom jag inte hem tomhänt.
Köpte en fin tunika på rean:



Och en vanlig tröja för 30 kr :



Och en svart klänning:
(Blev knas kort men pallar inte ta om det igen)



Så nu slipper kontot vara så fullt med pengar =) hihi... eller nåt.... =)


Jag har ju som ni vet haft en del "problem" med kossor i mitt liv.
Jag har ju krockat med en ko nör jag jobbade (se bild i förr förra inlägget) och se blivit jagad i hagar o så.
Häromdagen när vi satt ute och åt i trädgården på vårt sommarställe kommer alla kossor som betar i skogan bredvid.
Vad fasen tror ni att de gör då.... Mitt framför oss....
Kn*llar.... Alltså seriöst, de har inget hyfs.
Så sjukt äckligt var det så jag klöktes och fick byta plats så jag slapp se dem.
"NEJ", skrek jag och hytte med näven....
Alla skrattade åt mig och jag var vansinnig... Ja jag tyckte iaf det var väldigt äckligt...


Sen ställde sig en av dem och åt från ett träd... Ja det kan de väl få göra iaf.. men kn*lla...Nä fy fasen.


Nu ska jag vika ihop tvätten.. =)

Vad tusan ska jag göra hela semestern =/.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0