Söndag igen

Sorry blev inget uppdatering igår som jag skrev det skulle bli.
Vi kom inte hem förrän midnatt.
Spenderade större delen av lördagen i sommarstugan.
Hade riktigt trevligt!
Blev musjakt bland annat.
Satte ut massor av fällor och tog en massa möss. Äckliga de är....
Sen gick vi över till hagelgevär =)
Det var kul!

Hur som helst hade vi en toppendag !!!

I torsdags var vi ju i Ullared på Gekås.
Har lagt in de flesta sakerna i skåpen så har inte så mycket att visa er.
Men här är lite kläder och sånt som jag köpte:



En jacka, två luvisar, två långa skjortor, en tröja, ett par leggings, 1 par träningsbyxor, 1 långt linne,1 träningslinne,gel-sadel, värmeflaska(?),strumpor, överdrag till strykbrädan....mm.

Hade jättekul i Ullared =) Åkte 05:00. Var hemma efter 18:00.

Idag har jag och M varit i Ronneby på loppis =)
Köpte en röd vas och en stor ljusstake.




Sen var vi och lunchade på ett Cafè.
Ceasarsallad SÅKLART!!

Mumma...

Nu ska jag städa lite tänkte jag.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0